תחום קידום האתרים בישראל פרוץ מאוד. הדבר מתבטא בכך שכל אחד יכול מחר לפרסם בגוגל שהוא מומחה לקידום אתרים או לכל הפחות פתח חברה המספקת שירותי קידום אתרים בגוגל או שירותי שיווק באינטרנט. כתוצאה מכך נוצר מצב של פערי מחירים גדולים בין חברות הקידום השונות, ישנן חברות שיתמחרו עבודת קידום במאות שקלים בודדים בזמן שחברות אחרות יתמחרו את אותה עבודה לכאורה באלפי שקלים. לכן עולה השאלה כיצד לבחור את חברת הקידום אשר מסוגלת לספק תוצאות אמתיות ולקדם את האתר ובסופו של דבר את העסק למקומות המיוחלים.
החלטנו לספק לכם כמה טיפים אשר יסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנבונה ביותר או לפחות יעלו את הסיכויים שתקבלו את ההחלטה הנכונה ביותר בעת בחירת חברת קידום באופן ספציפי לגוגל או חברה אשר תספק לכם שירותי שיווק באינטרנט מקצועיים.
בקשו המלצות מלקוחות:
שאלו את הלקוחות על היחס שהם מקבלים מחברת הקידום שלהם ועל התוצאות שחברת הקידום השיגה להם עד כה. כמו כן אתם יכולים לשאול כמה שנים הם כלקוחות מקבלים שירות מחברת הקידום, אם מדובר על תקופה של למעלה שנה, הדבר עשוי להצביע על שביעות רצון של הלקוחות מכיוון שלרוב הסכמים עם חברות שיווק מוגבלים לשנה, לכן יתכן שהלקוחות האריכו את תקופת השיווק והדבר מצביע על שביעות רצון מצדם.
אין כמו לשמוע מלקוחות אמיתיים חוות דעת אמיתית, הדבר יכול בהחלט להצביע על כך שלחברת השיווק אכפת מלקוחותיה.
בדקו איפה חברת הקידום / שיווק מופיעה בעצמה באינטרנט:
אתם מאמינים במשפט הסנדלר הולך יחף כי אנחנו לא ממש, חברת קידום ושיווק באינטרנט חייבת נוכחות אמיתית ורצינית בעצמה, לכן בדקו את מיקומי החברה בגוגל, בדקו את הדף העסקי של החברה בפייסבוק, הקישו את שם החברה בגוגל ובדקו באילו אזכורים מופיע שם החברה. כמובן שיש לצפות שחברת שיווק תאוזכר במקומות שונים באינטרנט לחיוב.
תוצאות של לקוחות:
הדבר נכון בעיקר במידה ואתם מתעניינים בקידום אתרים אורגני בגוגל, בקשו מחברת הקידום רשימה של לקוחות ועבור כל לקוח רשימה של ביטויים אותם הם מקדמים עבורו, חברת קידום אורגני רצינית תוכל לספק לכם רשימה כזאת בקלות מכיוון שיתכן ואף סביר להניח שאותה חברה הספיקה לקדם עשרות אם לא מאות ביטויים לעמוד הראשון בגוגל ויתכן אף שלמקומות הראשונים.
בקשו נקודות יציאה מההסכם:
על מנת להשאיר את הכוח והשליטה אצלכם לפני חתימת ההסכם עם החברה בקשו להוסיף נקודות יציאה בהתאם לשביעות רצונכם אחת ל – 4 חודשים. הדבר יאפשר לכם להמנע מלהיות כבולים לחברת השיווק ויאפשר לכם במידה של חוסר שביעות רצון לפתוח את ההסכם בתום 4 חודשים ולבדוק אפשרויות אצל חברות אחרות וזאת במקום להמתין בעצבים עד שתסתיים שנה.
לסיכום, זכרו שעל אף שהתחום פרוץ, כמו בכל תחום כמעט עיקרון פארטו פועל גם כאן, מה שאומר שבתוך ים חברות הקידום קיימות גם כ – 20% חברות קידום ושיווק אתרים מקצועיות שישמחו לספק לכם שירותי שיווק מקצועיים.
כתיבת תוכן בחברת יויומדיה שיווק באינטרנט וקידום אתרים מקצועי בגוגל.